آوای ایرانیـان: پای مهراوه شریفی نیا خبر جو فاز نخست سریـال «معمای شاه» بـه کارگردانی محمد رضا ورزی قرار هست از نیمـه‌‌ی دوم آبان روی آنتن شبکه‌ی یک سیما برود.

به گزارش آوای ایرانیـان، پای مهراوه شریفی نیا خبر جو این سریـال درون سه فاز ساخته شده و در آن سه بازیگر زن ایرانی نقش همسران محمدرضا پهلوی را بازی کرده‌اند.

مـهراوه شریفی‌نیـا درون این سریـال ایفاگر نقش ثریـا است

ورزی گفته کـه برای نگارش فیلمنامـه و ساخت سریـال تیم تحقیقاتی پروژه بیش از ۵هزار و ۶۰۰ سند تاریخی را بررسی کرده‌اند. پای مهراوه شریفی نیا خبر جو او همچنین بـه گریم ویژهی بازیگران به منظور نزدیک شدن چهره‌ها بـه اشخاص تاریخی اشاره کرده و گفته کـه مارال جیرانی طراح لباس این مجموعه‌ هم آلبوم‌های عمتعددی را از لباس بانوان این سریـال تهیـه کرده کـه پس از این مـی‌تواند بـه عنوان یک کار تحقیقاتی مورد توجه قرار بگیرد.

حدیث فولادوند درون این سریـال نقش فوزیـه یکی دیگر از زنان شاه را بازی مـی‌کند

این سریـال با توجه بـه این کـه شخصیت‌های تاریخی بسیـاری را بـه تصویر کشیده، کار پر بازیگری هم هست و بسیـاری از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر ایران درون آن بـه ایفای نقش پرداخته اند.

نقش فرح پهلوی را درون این سریـال ساغر عزیزی ایفا کرده است

در فاز اول این سریـال قرار هست مخاطبان شاهد زندگی محمدرضا پهلوی و فراز و نشیب تاریخ معاصر ایران درون فاصله‌ی سال‌های ۱۳۲۱ که تا ۱۳۳۱ باشند.

. پای مهراوه شریفی نیا خبر جو




[تصاویری از مـهراوه ‌شریفی نیـا، حدیث فولاد‌وند و ساغر عزیزی ... پای مهراوه شریفی نیا خبر جو]

نویسنده و منبع: ADMIN1 | تاریخ انتشار: Thu, 05 Jul 2018 20:01:00 +0000